söndag 29 mars 2009

I stort sett bra


Tänkte bara så här efter flera månader tala om att livet känns bra.
Föräldrarna har fått en god man som de tycker om.
M är väl inte helt nöjd, medan P verkligen kan slappna av nu och tycker det är bra.

De har ju en lägenhet nu på äldreboendet. Ljus och fin är den.
En hel del tjat om pengar har det varit under vintern.
Till slut sa min maka ifrån. Detta var när jag bröt ihop och bara grät efter att de krävt pengar som ju inte fanns. Maken kopplade in syskonen eftersom jag var i ganska dåligt skick just då. Ni som följer min "vanliga" blogg har säkert förstått att det varit jobbigt vid några tillfällen under vintern.

Nu, med god man och allt, mår jag mycket bättre.
har trappat ned ordentligt på min antidepressiva medicin och mår bra. Ska försöka slippa den helt och hållet under våren och sommaren. När mörkret kommer kanske jag behöver en liten dos igen.

Ville bara skriva lite här när det är bra stunder också. Bloggen heter ju "posinegativa bloggen". Här kom det positiva alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar