onsdag 10 september 2008

Det mesta är OK


Inte kan jag väl klaga just nu på hur jag mår.
I alla fall inte psykiskt. :)
Ryggont har jag haft några dagar nu, sedan i lördags, men det verkar vara på bättringsvägen - om jag sköter mig vill säga.

Problemen med min "mamma" är som de är. men jag har slutat att försöka göra något åt det eftersom det nästan är värre än att köra huvudet i en vägg.

Jobbet har delvis varit tufft eftersom jag haft väldigt mycket att göra med en 53 årig kvinna som blivit bostadslös och dessutom fått bröstcancer.
Hon är nu opererad, bor på ett bostadshotell i staden några mil bort och har påbörjat behandlingarna.
När hon skulle gå upp till våning 4 och planera inför behandlingarna kunde jag inte gå in i hissen och följa med upp.
Det gjorde en sköterska istället.
Jag mådde direkt illa och fick yrselkänslor.
Inne hos läkaren gick det däremot bra.

För övrigt jobbar jag mina 50% och trivs väldigt bra med detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar