torsdag 22 maj 2008

En dag som varit OK


Tänkte att jag kan skriva lite här på denna blogg även då allt varit OK. Vädret gör mycket, solen, värmen och ljuset, som jag skrev i förra inlägget.

Tidigare under eftermiddagen åkte jag med bilen i centrum, då kom "mamma" gående där. Som tur är ser hon sällan vem det är numera. Jag lyckades parkera och gå in till det jobb som jag skulle till just då utan att vi möttes.
Igår var jag uppe hos dem med liljekonvaljer som jag plockat.

Vid en kort promenad på en liten skogsväg nu under kvällskvisten njöt jag i fulla drag av allt vackert. Vackra gröna färger, härliga dofter och ljuvlig fågelsång.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du slapp möta henne där. Kramar...

    SvaraRadera
  2. Gulligt av dig att åka och lämna liljekonvaljer.
    Du har ett varmt och fint hjärta!

    Kram

    SvaraRadera