tisdag 6 maj 2008

Oj då.....


.....råkade klicka på den länken där man visar att bloggen är uppdaterad.
Alltså måste jag ju skriva något litet nu.

Livet är OK.
Har kopplat bort mamma och går dit en eller två gånger i veckan.
Ibland märker man av att hon har ett demensbeteende, men det känns OK.
Så är ju livet.

För övrigt har jag inte så mycket att skriva om här just nu.

Har börjat gå på samtal och det känns bra.
Första gången svämmade jag över med alla ord som måste ut. :-)
Ska dit igen på tisdag.

2 kommentarer:

  1. Svämma över är bra! Att gå på samtal är bra... och man behöver liksom någon som lyssnar, någon som förstår!
    Som jag skrev förut... jag beundrar din styrka, min vän! Alltid!

    Varm kram..

    SvaraRadera
  2. Så bra att du har kommit igång med samtalsterapi. jättebra!
    Tänker ofta på dig och undrar hur det går.
    Kram!

    SvaraRadera