måndag 19 maj 2008

Uppdaterar för fullt


Gjort det igen - råkat klicka på att jag uppdaterat bloggen trots att jag inte skrivit något - bara tänkt göra det.

Nåväl, lite nytt kan jag bidra med, i kortform.

Går på samtalsterapi - har varit två gånger.
Det känns bra, men också jobbigt.

Lyckas ganska bra med att hålla negativa tankar på avstånd.

Har lite för ofta ångest över vad som kanske kan hända.
Jobbar med det men jag mår dåligt av det ibland.

Har insett hur mycket årstiderna betyder för mig.
Eller kanske mera ljuset.

Återkommer under morgondagen.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte hunnit börja med min terapi än, ska söka så snart jag kommit hem till malmö igen.
    Hoppas saker känns lite lättare för dig snart.
    Kram

    www.metrobloggen.se/5221lovlie

    SvaraRadera
  2. Solen och ljuset kan göra enorm skillnad för en del. För mig t ex. Kramar...

    SvaraRadera