måndag 11 februari 2008

Måndagsrapport

Jag kom ur sängen även idag.
Är nu på jobbet men i bröstet känns det tungt.

Vill inte att någon ska kunna läsa av mig och se hur dåligt jag mår, så fasaden är just bara en fasad.


Jag började dagen med havregrynsgröt och en kopp kaffe.
Ska försöka få ordning på min vikt nu igen.
Förhoppningsvis mår jag då lite bättre.
Vikten gör att allt känns värre än förut.

Fortsätter senare - måste jobba nu.

Nu har jag haft en bra dag.
Orkade med jobbet och även ta en promenad i det soliga vädret.

Jag tittade på TV-programmet "Fråga Doktorn".
Där tog de upp utmattningsdepression och Kroniskt trötthetssyndrom.
Mycket intressant och flera av sakerna stämde in på mig.
Det där med halsont, svullna körtlar, fokusering mm stämde in väldigt bra.

Vi får väl se hur det blir i fortsättningen.
Jag vill må så bra som möjligt och tänker sträva efter det.

Vikt och motion betyder mycket för min hälsa - det vet jag och måste rätta mig efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar